קי פור מי מנעולן

שכפול מפתחות לבית בחיפה

אם אי פעם ננעלתם מחוץ לבית שלכם או מחוץ לעסק שלכם אז אתם בוודאי יודעים כמה זה חשוב להחזיק במפתח משוכפל שיכול למנוע סיטואציות מהסוג הזה. קיימים לא מעט סיבות לכך שאתם יכולים להנעל מחוץ לביתכם אם זה מפתח שנשבר בתוך המנעול או מפתח שננעל בטעות התוך הבית או שבכלל איבדתם את המפתח שלך ואתם צריכים מפתח נוסף בשביל לפתוח את ביתכם.

שירותי שכפול מפתחותלבית בחיפה 24/7

KEY4ME מציעה שירותי מנעולנות רבים כגון שכפול מפתחות בקריות, שכפול מפתחות לרכב בחיפה ובינהם גם שכפול מפתחות לבית בחיפה. בין המפתחות שאנו יכולים לשכפל הם מפתחות רגילים,מפתחות לתיבות דואר מפתחות לרכבים ועוד. אם אתם מעוניינים בסט מפתחות לחברים או לבני המשפחה שירות זה אפשרי גם כן

תקדימו תרופה למכה

להינעל מחוץ לבית הינה סיטואציה לא נעימה ואפילו מביכה מאוד במיוחד אם אתם נתקעים מחוץ לבית בשעה מאוחרת בלילה ללא אופציית שהייה במקום אחר. קיימים כמה וכמה אופציות לפתוח את הבית לדוגמה קריאה לפורץ מנעולים שיגיע ויפרוץ את המנעול אך קריאה לפורץ בשעה מאוחרת או בכל שעה אחרת במהלך היום עלולה להיות יקרה מאוד ולא משתלמת. מפתח משוכפל במקרה כזה בהחלט יכול להציל אתכם!

שירות אמין ומקצועי

אנו מבטיחים לספק לכם את השירות האמין והמקצועי ביותר שניתן להציע. אנו מתחיים לספק אחריות על המפתחות שאנו משכפלים במקרה והם לא מתאימים למנעול או שהם נשברים בקלות מה שכנראה לא יקרה אם תקבלו שירות מאיתנו. אמינות היא מרכיב מאוד חשוב בשירות שאנו נותנים, אנו מציעים שירות זול ואיכותי שמתאים לכל כיס

קופון QE7

השאירו לנו פרטים

בין הלקוחות המרוצים

איתמר שלו
איתמר שלו
קרא עוד
שירות מקצועי ואדיב, הגיעו עד אלי תוך חצי שעה ושכפלו לי את המפתח במקום. גם המחיר היה ממש זול
שירה פרקש
שירה פרקש
קרא עוד
לאחר שאיבדתי את המפתחות לרכב מצאתי את KEY4ME דרך גוגל והטכנאים שלהם נפלו עלי משמיים. איזה שירות מהיר זול ומקצועי. תודה לכם!
דניאל ש.
דניאל ש.
קרא עוד
אחלה חברה, אחלה שירות, מחירים זולים, ממליץ לכולם בחום!
שלומי כהן
שלומי כהן
קרא עוד
הייתי צריך לשכפל מפתח לרכב ותוך שעה מהרגע שהתקשרתי הגיע אלי מנעולן מקצועי, מסתבר שהם מציעים שירות נייד עד הבית. גם המחיר היה הכי זול שמצאתי. ממליץ מאוד!
דולב אביב
דולב אביב
קרא עוד
חבורה של מקצוענים, מהשיחת טלפון הראשונה ועד שהמנעולן הגיע עד אלי ושיחזר לי מפתח במקום. אחלה שירות!
נתנאל ברלב
נתנאל ברלבנתנאל ברלב
קרא עוד
ממליץ בחום על חברת KEY4ME פשוט חבורה של תותחים. באו לקראתי המון במחיר. מעריך מאוד!
הקודם
הבא

סרטון תדמית קי פור מי

חפשו אותנו ברשתות החברתיות

Scroll to Top
Call Now Button